Lite rast

Eleverna är på lektion nu så jag ta lite rast. Tydligen är jah ju tvungen till det även om jah bara ha praktik så gjorde en kopp te och ha kollat lite på nätet nu. Tänkte va med på nästa lektion, även jag lär mej saker så det är kul haha. Måste säga att redan efter 3 dagar så känns det riktigt bra. Visst kan vissa saker hända då jag inte få, eller rättare sagt inte ska vara med eller nära för min egen del men det vet jag ju liksom om. Så det kan bli lite dötid för min del men det är ingen fara, jag klarar mej alltid :) Men idag blir det en längre dag för jag ska va med på fritids med så slutar runt 17 idag. Även om det kanske är 2 elever som ska va där så ska jag va med och se hur dom jobbar med det. Spela lite spel med dom kanske, vi få se. Men det ska bli kul det med för det ha jag knte varit med på innan :) 

Senare ikväll kommer robin med och ska sova hos mej. Har ingen träning planerad idag utan tänkte göra klart en text till skolan på onsdag och påbörja en annan text med. Få se hur mycket jag orkar och hinner innan han kommer. Vi hörs kanske sen igen!

Jag ha ont om nya bilder på mobilen så bli lite katter ibland istället :P

Kommentera här: