Hej igen!

Det var några dagar sen jag skrev nu, har helt enkelt inte haft tid till detta. Har haft fullt upp med praktiken och skolarbeten som ska göras medan vi har praktik också. Sen har jag tränat lite med, kör ju tisdag och torsdag så det blir sena kvällar och så lägger jag mig runt 22 varje kväll. Så ska lägga mej så fort jag är klart här! 
 
Var hos Robin i helgen, fredag-söndag. Har varit en mysog helg och riktigt skön helg för jag har liksom haft tid till en massa känns det som och jag har inte haft bråttom hem eller några vidare tider att passa heller. Väldigt skönt. När jag kom hem så åt och duschade jag och sen skulle jag och pappa se på Parlamentet men det var slut så vi fick kolla på Solsidan. Jag är nog den enda i Sverige som inte har fattat det roliga med det ännu, men det kommer kanske. Så jag gick upp efter det och gjorde lite skolarbete så nu håller jag på att somna i stolen. 
 
Så jag ska borsta tänderna nu så kanske jag skriver i mon! Vi få se var jag orkar med och hinner också. Måste läsa en massa till nästa seminarie. Så vi hörs när vi hörs! 
 
Här kommer bilder på mig och Robins och deras hund + hans brors hund. Moppe och Devil! Devil var ute efter mitt läppsyl med passionfruktsmak så han var närgången. 
 

Kommentera här: