40 minuter

När jag kom hem från träningen så va mamma hemma så kollade om hon ville gå en runda och det hade hon visst redan tänkt att hon skulle. Jag hade tänkt stanna kvar efter passet på gymmet och köra lite på cykel men det va så mycket folk så tror knappt jag hade fått plats alltså. Trodde inte det vid ca halv 8 på kvällen. Så jag gick hem istället. Så va hemma lite sen gick vi väl vid 8 ungefär och var ute i 40 minuter. Var riktigt skönt faktiskt och nu har jag ju fått lite mer träning ändå. Hade min goa tröja från new yorker och jag älskar den mer för varje dag!! Kanske ska köpa mej en till? Det var så mysigt med den alltså. Det var rätt kallt och blåste rätt mycket så hade även min regnjacka från ullared på mej och den verkar vara vindtät faktiskt. Så jag va lite ljummen och kände mej as mysig haha. Så nu kom jag ut från duschen och glo lite på tv innan jag ska sova. Det är skönhetsfällan som går, alltid dessa bröstförstoringar... Aja, ska fortsätta titta nu! Ullareds bilderna kommer inte idag

Kommentera här: