Ny jacka!

I veckan var jag inne i stan med syrran och Jocke. Eller dom var redan inne och jag kom till dom efter jag slutade praktiken. Så mötte upp dom på H&M för det var där dom var när jag kom då. Meningen var inte att jag skulle handla något annat än en julklapp till mamma, men det blev en jacka ändå... Har kollat på denna innan och velat ha den men ville inte lägga 400:- på en jacka när jag har jackor som jag använder och dessutom har jag en kofta som är lik denna jacka. Det är exakt samma färg fast koftan är från New Yorker. Men när jag kom in på H&M såg jag en skylt ovanför jackorna där det stod att det var upp till 50% på jackor. Så jag gick över dit och såg att jackan nu kostade 200:-! Så jag hittade en, längst fram hängde den i storlek 36. Det var meningen att jag skulle ha den. Brukar alltid ha 34 i kläder men jackor kör jag en storlek större så jag kan ha en tjokctröja under.
 
Så här ser den ut:
 

Kommentera här: