Nattklubb?

Läste precis Kissies blogg och hon hade skrivit något om att killar inte bryr sig om en tjejs åsikt utan mer om hon har pojkvän, typ. Han respekterar pojkvännen men än tjejen. och då kom jag att tänka på att jag har nog inte varit ute på nattklubb alls detta året! Jag tror att jag var på Grace, som är enda nattklubben typ i Växjö, i december förra året på Nöjesnytt-festen. Eller vi har väl typ 2 till men har aldrig varit där. Jag har redan blivir för gammal och jag är bara 21... Så nästa gång jag går ut blir väl nästa sån fest i så fall typ:P Är mer för hemmafester så när folk ska dra vidare så brukar jag gå hem haha. Men på lördag kommer tydligen Black Jack till Växjö så det hade varit lite kul att gå på, då kan Robin få bugga, som han aldrig får med mej annars.

Kommentera här: