Måndag

Idag var det praktik igen! Ha ju haft en vecka ledigt därifrån på grund av höstlov så jag har jobbat istället. Men idag var det dags igen! Har gått bra faktiskt, har varit lugnt idag. Om typ en timme ska jag och pappa kolla på Sveriges värsta kändisbilförare. Sen blir det nog sängen för mej för är trött idag. Har precis läst i skolboken så är redo nu! Har ca 17 sidor kvar av boken sen är den äntligen över, så sjukt mycket att läsa denna gången jämfört med dom andra veckorna så är glad att den är över snart. Den var bra och så, men lite väl stor för en lärobok, hade det varit en deckare eller något hade den varit slut för 2 veckor sen haha. Nu ska jag köra ett avsikt av halv 8 hos mej innan jag går ner. Katterna ska få tonfisk idag med!

Så här vill jag gå klädd denna hösten, synd att det är för kallt bara

Kommentera här: