Jobbig vecka

Ha verkligen varit fullt upp hela veckan. Det är praktik och sen träning eller plugg och sen sova. Det är så mina dagar är just nu typ. Bli långa dagar kan man säga och jag är så trött nu. Jobbade ju natt i helgen också så är seg i huvudet. 

Dagen igår var ju lite misslyckad haha. Började med att komma 40 min sent till skolan för jag trodde att vi började vid 9.15 men det va visst 8.30... Sen va jag och Linda på Ica och jag ville ha glögg så hon fick betala så länge för hade inte kortet med mej. Sen skulle jag swisha över till henne men skrev fel nummer så det kom till en annan. Jag smsade och skrev att det blivit fel men att han kunde behålla dom för det var bara 22 kronor liksom. Det roliga va efter vi hade varit på musikquiz så hade han fört över dom igen haha. Så det var en halvt misslyckad dag om man se det så. Annars va det mysigt för jag va hos linda och myste med lille fisan. Idag ha det varit träning och praktik och i mon är det praktik och sen ska jag till huseby med linda och sen ska jag till Robin med och jag tror jag skulle byta sand med? Så det är en del att göra i mon med!

Borde även diska...
1 Sofi:

skriven

Skit i disken!!;)

Kommentera här: