Solen är uppe!

Solen går upp redan vid 4 har jag märkt. Så kul när man tittar ut och det är ljust! Det är i alla fall ett tecken på att vi går mot sommaren nu, även om vädret inte har samarbetat så mycket med det. Men det kommer väl det med hoppas vi på. Hoppas framförallt att det är fint väder i Paris och Halmstad så man kanske kan ha klänning i alla fall.
 
Har precis ätit upp det sista av nudlarna vi hade och wasabi såsen så nu har jag ont i magen. Men har ätit långsamt för en gång skull. Tänker ofta på när jag äter på nätterna på jobbet. Jag brukar äta vid 3-4 för då har jag ca 3-5 timmar kvar innan jag slutar och kan äta hemma. Men vid den tiden jag äter har inte frukostpersonalen börjat än så skulle jag sätta i halsen eller kvävas så finns det ingen som kan hjälpa mej. Såg i Sex and the City, tror jag, när Miranda satt i halsen och höll på att kvävas och tack vare att hon snubblade in i bordet så flög det ut. Det är det sättet jag kan haha. Men man få äta försiktigt, men kan ju fortfarande hända.
 

Kommentera här: