Paris om 6 dagar!

Nedräkningen har börjat! På torsdag åker vi ju till Paris och jag måste säga att jag längtar! Har aldrig varit där och vet inte heller ritktigt vad jag kan vänta mej när vi väl kommer dit. Jag har sett bilder på en del saker som ser helt as coolt ut och sen är det några som även berättat hur det är där och vad man måste besöka eller hitta på när man är där. Så vi har lite grejer vi kan göra! Mamma verkar även ha lite koll på vad som är intressant tydligen. Det är bra för då har vi någon som vet vad vi ska göra och vart vi ska gå haha
 
3 ställen som jag vill besöka när vi är där - förutom Disney Land som jag skrivit innan. Nummer 1 är en shoppinggalleria på typ 5 våningar eller något. Den är tydligen enorm och jag har sett en bild på den men minns inte namnet. Och när jag såg den occh när min zumba kompis berättade om det så kände jag direkt att jag behöver gå dit! Det är väl lite som Harrods i London kanske? Massa dyra saker haha
 
Nummer 2 är Notre dame eller hur det stavas. Tydligen så ska figuerna se verkliga ut, typ som i filmen. Visserligen var den tecknad, men ändå;) Och den tredje är självklart Eiffeltornet! Vill mest se hur enorm den är och ta foto då såklart. Selfiepinnen åker med igen! 
 

Kommentera här: