Paris dag 1!

Dagen började halv 6 med en dusch och sista packningen. Robin sov här så han gick upp och åkte till jobbet sen, tog med en kaffe i bilen. Sen körde pappa ner mej och Linda till tåget, resten var redan där. Tåget gick 7.33 från Alvesta till Köpenhamn. Vid 9.33 var vi framme och checkade in våra saker innan vi fixade något att äta. Vi kollade lite i butikerna som fanns där men eftersom vi inte hade kommit till Paris än så ville vi inte köpa något haha. 
 
När vi kom fram till Paris så gick det rätt fort innan vi fick våra grejer. Det var nog också det snabbaste flyget jag åkt, så fort alla va på så åkte vi. Fick dessutom gratis macka och dricka, mums! Vi hämtade våra väskor och tog tåg till tunnelbanan tror jag det var och påväg till stället vi skulle hämta ut nyckeln på så försökte en jävel råna mammas kompis! Vi kände att det var en hemsk start på resan och folk hade liksom ingen respekt. Vi var lagom sura och hungriga när vi väl kom fram sen. Den dagen gjorde vi inte så mycket. Vi var i lägenheten runt 6 tiden har jag för mej. Vi gick och köpte frukost och åt kvällsmat i alla fall och sen var nog alla redo att sova. Något vi märkte och tyckte var lite konstigt var att det stod prosituerade överallt! 40 åriga kvinnor med svinkorta klänningar och urringningar så brösten ska ramla ut. Dom sitter liksom inte där dom gjorde för 20 år sen så urringingen var djuuuup. Det vi ble mest chockade över var att dom stod där så tidigt på dagen, runt 4-5 liksom. Och det var bara asiater och svarta som sålde sej, mysko. 
 
Vi kör lite bilder från loftet som jag och Linda sov i och även kvällsmaten. Alla utom Linda tog kyckling och cashewnötter, hon tog biff med bambuskott tror jag det var. Men det var mest böngroddar eller vad dom hette, riktigt goda var dom! Kyckligen däremot var inte så fin tyckte inte jag. Men vi blev ändå mätta och nöjda så vi kunde gå och lägga oss.
 

Kommentera här: