Just det!

Såg på mina bilder här nu att jag glömde lägga upp en sak som jag vill besöka i Paris! Trimunfbågen! Har en tavla hemma med den på och vill gärna ta en själv :) Har ju ett par bilder från Turkiet uppe på berget som jag vill göra till tavla sen och om jag lyckas med denna bilden på Triumfbågen så blir den med tavla :) 
 
Typ såhär ser den ut på min tavla, men den är lite mörkare bara.
 
Fick veta av min Zumba kompis att det är en rondell, hade ingen aning haha. Det ser man i för sej när man tittar på bilden, men har inte märkt det på min tavla haha. Men men! Närmare än såhär kommer man tydligen inte men gissar på att man ändå inte hade fått med hela på bild om man stod närmare.Hoppas bara att man kan få en fin bild! 
 
Tror att det är dessa jag vill ha som tavla från Turkiet! Tror dom hade varit fina i svart/vit! 
 
 

Kommentera här: