Halvt död

Körde ju ett pass CX och efter att inte ha kört på 2 veckor så var det hemskt! Skulle ju kört i mon igen, hade behövt det, men ska hoppa in och jobba istället och jag kan inte tacka nej bara för jag vill träna, är inte sån. Men nästa vecka hoppas jag blir bättre. Det är tydligen så att denna och nästa vecka får man ta med en kompis som får träna gratis hela veckan! Så ska kolla med både Janeth och Robin om dom vill med på något pass :) Denna veckan hinner jag inte träna mer så få bli nästa vecka. Har för mej hon sa att det bara gällde gruppträningarna med. Vore kul att ha med någon att träna med :) 
 
Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem för hon står för maten idag och jag börjar bli lite hungrig igen! Vet inte vad hon tänkt hitta på för glömde bort vad det var hon sa:P (nu kom hon bara för det)
 
En tjejkväll igen hade inte suttit fel! Längtar till Paris när det kommer bli tjejkvällar varje kväll!:D
 

Kommentera här: