Godmorgon!

Kan jag ju faktiskt säga och mena de med haha. Klockan ringde 4.45 och jag tänkte znoosa (vet fortfarande inte hur det stavas) men insåg efter en liten stund att det inte var någon mening med det för det kan ju va så att jag inte kommer höra klockan. Så jag kollade i mobilen istället och vid 5 startade jag Nickelodeon, evigherter sen. Har alltid igång det eller Disney beroende på när jag vaknar för att inte fastna i något program om jag har bråttom typ. Så har varit vaken i 4 timmar för ovanlighetens skull. Mamma kommer kanske förbi sen också och lämna lite papper som jag ska hjälpa henne med. Fakturorna skrevs ut i oordning så ska sortera och stoppa i kuvert åt henne. Om hon nu kommer med det, har inte fått något svar på det ännu. Ska snart ta mej ut till frukosten och äta lite, börjar bli hungrig igen. Sitter och dricker te också för det är liiite kallt.

Kommentera här: