Godmorgon!

Igår hände det inte så mycket kan jag ju säga. Hade skola mellan 10-12 och sen köpte jag med lunch till mig och mamma så åt vi på hennes jobb. Efter det åkte jag till Grand och köpte en liten skolkalender så nu kan jag äntligen planera längre fram än typ juli! Vid 14 var det möte på jobbet så åkte hit (är där nu) efter det och så gick vi igenom projektorn och sånna grejer så nu känns det bättre i alla fall :) 
 
Efter mötet blev det hem och äta och sen försöka sova. Det gick åt skogen! Lyckades sova 2 timmar mellan typ 5-7 och sen låg jag och försökte sova i 2 timmar innan jag gav upp. Men det har funkat bra inatt ändå måste jag säga. Läste klart det som vi skulle läsa till torsdag så ska skriva klart det bara :) Har även kollat lite Morran och Tobias på youtube, så kul! Men nu hade jag tänkt fortsätta med skolan lite för har gjort alla mina uppgifter för idag så lika bra när det finns tid till det och inga gäster som vaknat än :) 
 
Senare kommer Janeth! Vi ska prata lite Paris ville hon så efter min träning kommer hon förbi. Snart åker vi! 
Moppe har hittat ny favoritplats - kattpelaren! Där kan man värma sig vid elementet! 
 

Kommentera här: