Förvaring

Plockade fram några sommar skor för ibland är det faktiskt så fint att man vill ha det. Tyvärr har vi inte skoställ till alla mina jah vill välja bland så satt och kollade på olika idéer och ställ man kan köpa. Var inne på jysk hemsida och gick syn på min gamla bokhylla och fick för mej att den skulle funka! Så hämtade syrran och så hjälpte hon mej att sätts ihop den. Så nu har jag dom flesta klackarna i den. Tog dom med lite högre klack så dom andra är kvar i lådan och några som inredning i rummet. Mamma tyckte inte om det men tycker faktiskt att jag kan få ha dem där då jag inte får bestämma i något annat rum än mitt eget. Så den ska stå kvar där ute i hallen! Hade jag haft mer plats hade jag haft den i rummet. 
Passar däremot inte mot trä väggen så ser lite fult ut, men nu har jag dom nere så slipper springa upp på vinden varje gång jag vill ha några snyggare skor än gympa skor. Blir oftast att jag inte går upp och letar utan nöjer mej med dom som finns här nere. I framtiden när jag bor i lägenhet så vill jag bygga en egen som passar alla skorna, som inredning eller något. Att ha något större går inte förrän man bor i hus så bli ett ännu senare projekt!

Kommentera här: