Fika paus

Har läst ett häfte och har en kvar nu, men pausade med en macka innan jag fortsätter. Om ca 1 timme ska jag åka in till stan för PUMP möte igen, hoppas det blir kul :) Tanken var ju att jag skulle va kvar i stan så skulle duscha när jag kom hem ikväll, men det hann jag med nu när jag ändå var hemma så tänkte göra klart uppgiften när jag kommer hem sen. Tolkar det lite som att vi kommer använda oss av uppgifterna för att lättare skriva vår essä sen. Ska bli roligt att skriva en essä för det har jag aldrig gjort innan och jag gillar ju att skriva så borde ju gå ;) Däremot är jag inte så super taggad på att skriva 7 sidor, men när man vet vad man ska skriva om så kanske det blir lättare. Vi få se! 
Detta är typ det jag äter. Har korv på och inga jordgubbar. Hann inte ta en bild för jag kom inte på det förrän jag hade ätit upp den ena mackan. Är lite glupsk..
 

Kommentera här: