Fel av mig!

Kom hem från Robin vid lite i 4 och hängde hos syrran lite. Hon hade shoppat lite nya bikinisar för hennes resa nästa vecka, avis!! Nu har hon även gått ut med att hon ha en bebis i magen så nu kan jag meddela att det var på ultraljud jag skulle följt med henne på för ett tag sen men inte fick för surkärringen. Så hon komemr vara ganska tjock när vi åker till Turkiet i augusti! 
 
Men i alla fall! Efter att ha ätit sill och potatis så satte jag igång med essän som ska in i natt. Hade skrivit att jag hade skrivit 5.5 sidor när jag satt på jobbet, hade fel. 4.5 sidor hade jag skrivit. Så segt.. Men nu är jag uppe i 6 sidor så det kommer bli kanon! Har en del till att skriva så kommer bli 6.5 sidor i alla fall hoppas jag. Äntligen! Skriver mer snart! 
 
Glömde lägga upp denna när jag skrev om mina 5.5 sidor, så den kommer nu för känner mej lite så! 
 

Kommentera här: