Examination

Har precis haft examination i kommunikationde kursen. I mon vet vi om vi blev godkända på den och hoppas verkligen det. Kändes så där om jag ska va ärlig för jag sa inte så mycket som jag hade velat och dom sakerna jag hade velat. Vi hade ju bara 10 min på oss. Men men! Nu släpper vi det :) Om va 30 min ska jag träffa dom andra i pump och så ska vi hitta en sal för att ha möte. Hoppas det går bra :) Efter det blir det hem och äta och tvätta av facet, vill inte ha smink i onödan. Vet inte vad som händer sen. Fundera på att fråga robin om han vill sova hos mej i natt. Annars är jag lite sugen på att börja läsa igen. Har ju en bok jag ska läsa, som jag inte är så sugen på just nu, men läser dom i ordning så måste läsa den. Den är rätt liten så gå nog fort. Linda säger att den är bra med så litar på henne, vi ha samma smak på böcker.  Tror den heter 14 år till salu eller något. Skriver mer när jag är hemma!

Kommentera här: