Bra koll där!

Hade ju möte efter skolan och vi höll på till ca 18.15 och sen åkte jag hem. Fick reda på att vi skulle skriva en reflektion efter övning 4 och det hade inte jag gjort så satte mej med det när jag kom hem! Så den är inskickad nu. Men sen kollade jag igenom studiehandledningen till denna sista kursen och tur var väl det för tydligen har vi en del att läsa till måndag. Så har ni ca 100 sidor att läsa till måndag. Hade ju tänkt kolla om Robin ville komma över, men just nu hinner jag inte träffa honom. Vi få ses hel helgen istället. Ska kolla om det är lugnt för då kanske vi kan komma till jobbet och bada lite :) 
 
Så ikväll ska jag försöka läsa klart den rapporten på 60 sidor som vi hade till måndag och hinner jag inte så får jag göra det imon. Ska med pappa till stan i mon men kan läsa när jag är hemma igen. Sen har jag en bok till att läsa och det är ca 40 sidor. Hoppas det går bra bara. Får läsa mer i helgen annars bara :) 
Vi måste nog tvätta speglen på toan ser det ut som...

Kommentera här: