Ändrade planer

Skulle ju följa med syrran på en grej men det blev inte så, nu sitter jag istället och vänta på att hon ska komma. Visade sig att jag inte fick va med så jag gick ut så länge och tänkte vänta i solen (som inte lyser där jah sitter bara för det) men nu kunde jag komma i alla fall men eftersom jag redan gått va det ingen mening. Vilket jag kanske ångra lite. Men blev så trött och sur när jag inte fick följa med så ville bryta ihop, kunde ju varit hemma och sovit istället. Märker att det behövs just nu. Men men är nog hemma snart och då blir det sängen direkt. Hungrig är jag med. Jag skiter i ica nu och ta det sen istället bara för det för annars blir det ingen sömn alls ju och då blir jag grinig hela dagen. Kvinnan i personalen va extremt otrevlig och sur, riktig surkärring/satkärring och tittade konstigt på oss. Gillade inte henne för fem öre. Hon gjorde mej riktig sur asså. Personal nu för tiden bli bara värre och värre känns det som.

Hon kommer nog snart så ska vi hämta min bil. Sen bli det hem och sova! 

Kommentera här: