Tillbaka från London!

Hej! 
Var ett tag sen jag skrev. Vi har inte haft internet på hotellet eftersom vi inte vill betala 20 pund per dag, ca 260:- så vi brydde oss inte om det utan tänkte att vi kunde uppdatera när vi kom hem! Kom hem igår vid halv 4 typ och jag sov ca 1.5 timme så fort jag kom till rummet efter att ha ätit lite. Sen kom  mamma och då började jag packa upp allt och fota grejerna, bilder kommer senare! Robin kom sen också och jag somnade med en gång, han sov tydligen lite sämre den natten. 
 
Idag har jag varit i stan med mamma för hon har modellat lite och sen handlade vi lite också. Sen slappade jag rätt rejält när vi kom hem och sen var det dags för gymmet. Sen vid 7 tiden åkte vi till ICA för att hämta ut 2 paket, bilder kommer under. Vi tog det på vägen till vislanda för vi skulle hämta min bil hos Robin som varit där sen i torsdags. Den gick ju inte igenom besiktningen så nu har dom beställt en ny krängningshämmare och fixat med något annat jag inte vet. 
 
Så nu är mitt projekt att skriva om alla dagarna i London. Dom var långa och tuffa för fötter och axlar, men dom var även kanon bra! Upplägget blir såhär: Information om vad vi gjorde tillsammans med någon bild. Sen efter kommer ett inlägg om shoppingen. Jag delar alltså upp dagarna i 2 delar.
 
Inläggen kommer i nästa. vi börjar med paketen som jag hämtade ut idag. Hållare till typ 24 läppstift samt en klänning.
 

Kommentera här: