Slutkörd

Vilket jag inte borde vara eftersom jag inte gjort något idag haha. Har precis gjort klart power pointen och texten till redovisningen, måste bara dela upp vem som säger vad så fort alla är överens om att vi är nöja med det som står. Om dom nu vill läsa igenom såklart, annars skriver jag ut det ändå ;) Hade tänkt göra klart det i mon men när jag ändå satt här så fick det bli så. 
 
Ska grilla lite korv (köra i ugnen) om en stund. Mamma va sugen på det och det lät inte helt fel faktiskt men är inte hungrig just nu. Dagen efter äter jag alltid jätte mycket så kommer nog bli hungrig snart. 
 
Dagens mat:
Frukost: Philadelpia ost med sweet chilisås och nachos typ
Lunch: Lax, potatis, majs och dipp
Mellanmål: Ägg, falukorv & sockerärter
Fika: Glass
Mellanmål: Macka med skinka, tomat, gurka & skagenröra + potatissallad
 
Och sen blir det korv med då. Om man tänker att detta är en hel, lång dag så är det kanske inte så mycket, men nu åt jag inte förrän vid 12... 
 
Moppe var så trött och söt haha
 

Kommentera här: