Shopping torsdag 26/3

Minns inte vilken ordning vi var inne i affärerna men lägger upp dom som jag har skrivit upp dom i min bok. Gjorde det för bättre koll sen ;) Tänkte skriva priserna på bildenra men fanns inte så stor text i paint haha. Jag avrundar dom som kostar typ 2.95 eller 2.99 till 3 pund. Lättare att skriva.
 
Affär: TIGER
Det coolaste köpet på hela resan, vet att Elin håller med, är den här kundvagnen. Jag skrev om den för ett tag sen men den kom inte från samma ställe. Den jag såg fanns på Pylones eller något och kostade 10 pund. Denna kostade 4 pund! 
 Badankorna är present i efterskott till Robins brors flickvän som fyllde år medan vi var borta. Kommer en annan del av presenten i lördagens inlägg! Kostade 3 pund.
Köpte 3 skrivböcker, den svarta syns knappt. Ska ha som dagböcker och en som resedagbok för att anteckna vad vi gjort om dagarna och så. 2 pund stycket.
 
 
Affär: BOOTS
 Rese-rakhyvel! 5 pund.
Babylips. Dom hade 3 för 2 på allt smink på Boots så köpte i 2 omgångar kan man säga. Köpte 3 idag. Kostar 3 pund styck.
Batiste dryshampoo. Också 3 för 2, men dom här kostade lite olika så vet inte om jag tjänade så mycket egentligen. Dom rosa kostade 6.5 pund styck, men den ena blev gratis. Den i mitten kostade 5 pund. 
Hankräm. 4 respektive 1.5 pund.
 
 
Affär: PRIMARK
Linne. 3 pund
Tröja till Robin. 3 pund.
Tröja också 3 pund. 
solgglasögon för 3 pund. Har sånna fast bruna.
Solglasögon för 2 pund.
Pyjamas för 6 pund.
Pyjamas byxorna.
Flipflop för 1 pund. Vill lära mej att kunna använda sånna.
7 pack strumpor för 2 pund.
7 pack strumpor för 2 pund.
String 3 pack för 3 pund.
Strin 3 pack för 3 pund.
Linne 3 pund.
Linne 3 pund.
Handskar 1 pund. Ska ha när jag tvättar ansiktet efter sminket.
Denna bilden ska egentligen inte vara hel. Tänkte inte på att jag skulle dela upp inläggen så det blev blandat. Men det är spegeln som ska vara med här! 1 pund.
 
 

Kommentera här: