Så äckligt!!

Provade denna shaken innan och den var så äcklig. Luktade äckligt och den smakade typ lika dant. Det är typ en smak av plast med i det så kan inte ens dricka upp det, blir att skicka tillbaka tyvärr. Hade varit bra att ha nu när man jobbar kväll liksom och inte kan äta något efter 17, om jag inte ha mat med mej då. Det var synd. Den kostar typ 300 eller något.
 
Provade även den här under innan idag. Den vet jag inte direkt om den fungerade, kändes inte så. Den ska ge energi, om man inte slappar direkt efter för tydligen sover man bra också? Lät konstigt men ändå inte, jag blir trött av te fast det är koffein i det så tror lite på det där. Den var helt okej ändå. Kändes lite som att dricka kallt te vilket var lite mysko, men rätt söt och god annars. Ska nog fortsätta med den ett tag till för nu när jag tänker efter så är jag inte så trött ´som jag brukar vid denna tiden så den kanske fungerar trots allt:) Denna kostar ca 600 något, så den är lagom dyr alltså..
 
 
 

Kommentera här: