Ont i benen

Alltså nu känner jag verkligen hur ont jag har i benen. Det märks att det var länge sen man serverade, då var man lite tåligare. Började dessutom mitt pass med att gå i klackar, vilket inte var så smart sen. Bytte ganska snabbt till gympaskorna igen och det var smart med tanke på allt springande :) Nästa helg är det dags för lite servering igen! Inte gjort det sen i somras när det var baler tror jag. Men denna gången är det här på La Castellina och inte på Konserthuset! Ska bli spännande för det har jag aldrig gjort här innan:P Tänk om jag skämmer ut mej??

Slutar om mindre än 4 timmar nu och sen blir det hem och sova. Robin ringde för ett tag sen med, är nog 2 timmar sen snart, och det var kul att prata lite med honom. Hade inte räknat med att han skulle ringa så det var kul:) Bjöd hem honom i mon till att hjälpa till med bakningen haha. Men hans svar på det var att han få se ifall han hinner eller orkar eller vad det var:P Men kanske att han kommer och sover hos mej i alla fall:) På måndag har jag och Robin varit tillsammans i 2.5 år!

Så planen är imon (har inte lagt mej än så därför är söndagen inte kommen än, fortfarande lördag) att baka som sagt, både kanel och pizza bullar. Ska även duscha efter allt springande, blev rätt svettig känner jag, fräsh! Måste även tvätta för hela tvättkorgen är full med tvätt och vill gärna ha bort det till födelsedagen. Dessutom ska jag byta lakan på tisdag med tänkte jag så då kan jag tvätta allt det samtidigt så är ALLT rent och bra!

Detta blev som vanligt lite allt möjligt, händer visst alltid på natt pass. Men på tisdag är ju också första gången som Robins familj kommer hit. Jag har varit med och firat alla i deras familj och flickvänner, eller i alla fall bjuden men inte kunnat komma alla gånger. Så nu kände jag att det var dags att bjuda hem dom till oss också och födelsedagen är en bra och passande dag ju. Mamma hade tänkt bjuda in Robins och Rickards familjer i somras eller vad det var men sen tog det slut mellan dom så det blev inget med det. Plus att vi jobbade typ hela sommaren med ju. Men Jockes familj kommer med så vi kommer vara typ 20 pers - lika många som när släkten firar oss. Så det ska bli kul att se hur vi får plats:P Bara Robins familj + flickvänner då blir 10 stycken. Sen är vi 4 och hur många som kommer från Jockes håll vet jag inte, men vi fick det väl till typ 5 stycken i alla fall. LINDA NÄR DU LÄSER DETTA HAR JAG NÅGOT ATT SÄGA OM EN MAMMA - SOM TROLIGTVIS TRODDE JAG VAR DU - PÅMINN MEJ OM DETTA!

Nu ska jag nog försöka plugga lite. Måste hålla mej vaken och nu är det svårt! Därför kan jag med säga att jag har ingen aning om vad jag har skrivit. Man fick lära sej på körskolan att köra trött är som att köra full, lite sanning i det tror jag för jag minns typ inget (förutom jobbet som ska göras och sånt viktigt)

Kommentera här: