Lördag

Idag är det lördag, vilket betyder att det var ett bra tag sen jag skrev. Torsdagar skriver jag aldrig på för har fullt upp hela dagen, är inte hemma förrän 9 typ. Men jag och Linda gick en sväng innan vi åkte till gympan.
 
I fredags åkte min grupp till Värnamo för att gå på ett studiebesök. Kom hem vid 2 tidedn och var helt död efter att ha gått typ 5km eller något. Sen fixade jag lite hemma och halvsov också. Sen kom Robin på att vi skulle till stan och köpa present till hans bror, vilket jag helt glömt bort. Så kom hem vid 9 tiden då också. Jag bytte en tröja på Gina dessutom eftersom vi ändå skulle dit. Köpte med oss lite gott hem och sen duschade jag och vi gjorde pizza, sen duschade Robin och sen åt vi. Sen blev det lite mer gotte i form av chips! 
 
Idag blev det jobb, 13-19. Skulle hjälpt till och serverat också men dom klarade sig med den personal dom var så åkte hem:) Så detta är första gången sen onsdags som jag haft tid att skriva. Nu ska jag tvätta av sminket och kolla på Melodifestivalen och ta det lugnt innan läggdags, ska jobba i mon med 8.30-12.30. Vi hörs kanske sen igen eller efter jobbet i mon:)
 

Kommentera här: