London fredag 27/3

vi började med frukost på Starbucks för det låg precis nedanför hotellet. Riktigt gott var det! Jag tog en BLT macka och en apelsin juice till det.
Efter frukosten åkte vi till Camden Town för att besöka Camden market. Gick runt där ett bra tag och bara kollade för husen var rätt coola! Åt fajitas där som jag glömde fota, men har lite bilder på affärerna och området. Här kommer en hel rad med bilder! 
Alla som har sett Choxkywocky blablala på TLC vet vad detta är för tårtor som kommer här under. Blev helt chockad och typ överlycklig när jag såg var vi hamnat! Skulle in på MAC och köpa smink och ser denna byggnad, lycka! Där inne träffade vi även på ett av våra gympabarn, vad är oddsen?!
 Det är så coolt för allt dom gör är i choklad. Elin såg ett ägg eller vad det var för vi ville veta vad det kostade eftersom jag vet att det är svin dyrt. 300 pund?!?! Det räckte verkligen med att kolla där för det är så dyrt så det finns inte, men allt är gjort i fin chocklad och det vägen en hel del. Linda och Elin tyckte inte det var lika häftigt som jag för det är inget program som dom sett precis. 
Efter shoppingen så åkte vi till hotellet för att vila upp oss innan vi gick ut för att äta. Jag ville testa nattlivet där men gick inte så bra. Tog en cider till maten och sen var jag (och dom med tror jag) trött så vi gick till en pub och jag tog en cider och Elin en öl, det var det enda. Sen föröskte vi ta oss till hotellet igen, vilket var svårt då dom byggde och hade sej så vi fick leta efter närmsta station. Jag hade dessutom klackar. Ingen bra ego bild här under, men det var dumt ljus och eyelinerns ser verkligen dit målad ut i efterhand, men det var den inte!
Vi åkte till Chinatown för Elin kände till ett bra kinaställe. Och om det var bra!!?? Det var bland det godaste jag ätit, trots att det ser riktigt tråkigt ut på bilden. Det bidrog också till att man kände sig så trött, åt upp nästan allt så var typ i koma efteråt. 
Tror att detta var Trafalga squere. Tror det stavas så. 
 
1 elin:

skriven

Bilderna längst ner är Picadilly Circus ;)

Kommentera här: