Inte min dag idag

Dagen började inte speciellt bra. Var halvt vaken och kände att jag har sovit länge så vaknade och kollade klockan. 8.27. Jag skulle börja jobbet 8.30. Så snabbt på med kläder, ta med pizza rester i bilen och bara åk! Kom ca 30 min för sent och det kändes så dumt. Men verkar som att på grund av att mobilens virus skydd sökte igenom något eller något sånt så ringde inte klockan. Så istället för att vakna 6.45 blev det 8.27. 
 
Men ändrade i schemat bara men sen var jag ändå kvar till typ 13 ändå så hade kanske inte behövt men skit samma. Åkte hem och slappade lite. Köpte tomat juice till pappa. Sen gick jag och mamma en sväng och var borta i ca 1.5 timme, med en sväng in på ICA och köpte lite gotte till maten. Vi grillade!!! Första gången i år:)
 
Så nu sitter jag med färg i huvudet och ska förhoppningsvis bli snygg i utväxten. Färgen är rätt gammal, köpte den när dom sålde ut den på CityGross för 10 eller 20:- paketen och det var nog i somras eller något så den är lite gammal. Den var lite grynig sa mamma och det kom klumpar så vi få se haha. Tur att det inte är skola förrän på onsdag;)
 

Kommentera här: