Home

Är hemma nu igen. Rundan var på ca 30 min denna gången, beror ju helt på tempot och efter det tog vi ut katten på lite upptäcktsfärd vilket uppskattaeds väldigt mycket! Sen åkte vi till ICA och hämtade ut paket och Linda skulle även köpa lite annat som behövdes. Jag har precis skickat mina senaste anteckningar till en klasskompis som har lite problem med att hinna med att anteckna på förleäsningarna så jag hoppas att dom är hjälpsamma och att han hat nytta av dom:) 
 
Nu ska jag läsa Unga i riskzon som kursen heter. Vet dock inte vad jag ska läsa riktigt för på ett ställe står det: läs boken Respekt. Och i själva uppgiften står det: läs förorden i Lalanders bok... Lalander är författaren till boken respekt. Jag har ingen större koll på vad som ska läsas men läser nog bara förorden till att börja med för det är en väldigt tjock bok och jag vill ha gjort klart alla uppgifter innan jag kan ge mej på läsning igen. Så när jag är klar kommer jag kanske läsa ut boken också. 
 

Kommentera här: