Godnatt

Nu ska jag ta och lägga mej. Har suttit ett bra tag med examinationsuppgiften i denna kursen. Vet däremot inte om det är bra eller så och har lite som ska ändras, men vi fick den idag och vi har redan skrivit lite mer än 3.5 sidor :) Så är väldigt nöjd så lång, sen få vi ändra och sitta tillsammans och rätta den innan den ska in och så med ju. Men det blir nog skit bra tror jag! Först var man lite mörkrädd när jag såg att det skulle va 8-10 sidor, men utvecklar man svaren så in i helvete (så ni fattar hur utvecklande det ska va) så går det att få ihop det. 
 
Nu är jag så trött i huvudet så ska ta och borsta mina tänder och sen ska jag hoppa i säng. Naglarna som jag målade innan för det inte skulle kladda till sej i mon är redan kladdiga. Typisk alltså. Men så är det när man har mycket saker överallt. Händer alltid ;) Få se om jag orkar fixa till det i mon eller onsdag annars får det va:)
 
Vi hörs kanske i mon, beror på vad jag har att göra. Godnatt! Stort blåbär!
På träningen innan:
 
 
 

Kommentera här: