Work out

Har precis läst Kenzas blogg och började typ direkt få ångest över min bakdel. Hon är på ibiza och dom fotade i poolen (som för övrigt såg helt underbar ut!) och där var hennes rumpa med på kort. Kände direkt att jag måste börja träna upp min så den bli fast och fin - och utan celluliter... Tyvärr är jag sämst på träning och vad man ska göra för att träna den på rätt sätt, så tips tack! få väl även ta och googla och kolla youtube. Resten av kroppen är jag nöjd med. Visst kan man alltid önska att man var lite fastare här och där men det är inget som jag känner att jag behöver lägga tid på just nu.
 
jag kör ju mina vanliga pass på gymmet och jag gillar dom och dom tränar lite allt möjligt antar jag så det är ju bra :P Det är inte mycket träning, men det är något. Ett tag var jag sån att jag orkade inte gå dit och där vill jag inte hamna igen. Det ligger nära hemmet och därför har jag ingen bortförklaring alls! Men nu framöver behöver jag träna upp min bakdel så den bli lika snygg som Kenzas!
 
Träningsschemat för nästa vecka kan vi ju köra med då. Ska prova lite nytt pass med som jag testade på Arenan när vi tränade i Växjö, men har inte kört här och på lång tid.
 
Måndag: Bodypump 1h! Tydligen är Zumban nerlagd så då kör vi detta istället!
Tisdag: Spinning & CXWORX 2 x 30 min.
Onsdag: Bodypump 1h!
Torsdag: Spinning & CXWORX 2 x 30 min!
 
Egentligen ska det vara SH´BAM också men tydligen är det bara varannan vecka nu under sommaren.
 
 

Kommentera här: