Promenad

Jag och Linda gick en sväng i det fina vädret vid typ halv 2 tiden. Det var riktigt varmt alltså så jag fick ta av min koftan! Men det var underbart att få gå i shorts en gång detta året i alla fall! Tror det är ca 2 år sen jag gick med det i Sverige. Minns inte om jag hade det på Gran Canaria eller om jag körde på kjol och cykelbyxor.Så det var kul:) Men blodcirkulationen kom igång ordetnligt på benen med alltså. Tror det var för shortsen låg mot benen + att låren gick emot varandra när vi gick. Dom brukar "hållas på plats" annars för brukar ju ha långa träningsbyxor eller leggings på mej i vanliga fall.
 
Men det var riktigt skönt att gå en runda. Ska se om mamma vill gå en runda med oss ikväll med. Beroende på när Robin kommer hit också kanske han vill följa med också.
 
Vi åt lite glass när vi kom hem också. Eller jag gjorde det med jordgubbar och Linda gjorde en smoothie.
 
1 Louise:

skriven

Mums, jordgubbar och glass!! :)

2 Linnea:

skriven

Snygg outfit! :)

Kommentera här: