Paris shopping

Hade visst inte tagit bort bilderna från mobilen! Klänningen fick jag beskära för den har precisblivit tvättad så har inte kunnat ta någon bild på den. Men här är i alla fall en bild när jag har den på mej.
Det är lite kul med påsarna längst upp tycker jag. Jag köpte en eyeliner och fick 2 rouge prover och hon sa att dom bara hade stora påsar och jag bara, det är okej. Sen insåg jag att jag behövde ju ingen påse, vi skulle ändå hem så fick lägga det i väskan.
6 pack glasunderlägg!
Den konstiga grejen längst upp är en eyeliner. Sen kör vi från vänster! Ögonskugga, röd läppenna, vit kajal, svart eyeliner (flytande) och ett rött läppstift.
Rouge tester.
Hermes parfym som jag fick som tester med första gången vi var där inne.
2 shot glas.
En ior mugg! Den är ljus lila och super gullig tycker jag. Köpte den inne på Disney store ;)
Här kommer skorna jag haft på jobbet. En par kilklackar från H&M.
Och klänningen, också från H&M. Jag har en svart/vit i samma modell, men annat mönster!
 
 

Kommentera här: