Paris dag 3!

Återigen efter frukosten så tog vi bussen till Sacre Caeur, en stor och fin kyrka. Det var väldigt jobbigt och känslosamt att gå in i kyrkan faktiskt. Jag tänkte på min lille Charli som dog för inte så länge sen, och Hugo som fick avlivas dagen innan vi åkte. Det var väldigt jobbigt där men jag tände ett ljus för dom i alla fall. Efter vi varit där inne var det skönt att komma ut i solen igen, vi satt på trappen som gick upp till kyrkan. 
Vi åt även vid kyrkan. Tog någon toast med mozzarella och skinka och den var riktigt god måste jag säga! Så krämig och geggig som jag gillar haha.
Sen tog vi oss vidare till Moulin Rouge. Där hände inte så mycket. Det var mer att kolla in byggnade och sen gå. vi köpte Macrons med oss med men det var inte gott! 
Där delade vi på oss sen, Jag Linda Janeth och hennes mamma gick mot shopping, medan mamma och Monica gick för ett glas rosé. Vi ville hinna med lite shopping och spana in Lafayette. Det var en dyrt ställe. Bara märkesgrejer ju! Och kineser överallt! dom hade flera påsar och köade till flera ställen alltså. Vi gick ut därifrån sen och gick till H&M och handlade lite. Efter det gick vi hemåt, vi köpte med oss McDonalds och såg en massa affärer, men tydligen gick vi på fel sida haha. När vi ätit upp i lägenheten så gick vi ut för en drink. Då kom vi till området vid Moulin Rouge igen, Pigalle. Där fanns en massa äckliga människor alltså så man ville bara vända hem igen. Men vi hittade en bar till sist så vi tog varsitt glas. 
 
 

Kommentera här: