Klockan är snart 23

Och det är egentligen vid denna tiden jag skulle ha börjat jobba. Det blir en lång helg för min del, 22 timmar på två nätter! Dock gör inte det mej något för jag har ändå inget att göra hemma. Börjar ännu tidigare i mon så kommer sova för det mesta. Det är det jobbiga med att jobba natt på sommaren. Det är svin varmt på dagen och man kan inte sova + att man vill inte sova för man vill va ute i solen ju. Jag har kollat igenom sommarschemat lite snabbt också men ska kolla igenom det mer senare när jag börjar bli trött, men hittills såg det bra ut. Någon vecka var det mycket på en gång, men någon vecka var det kanske 1 pass så jag är väldigt nöjd! Då blir det lite sommarlov för mej i alla fall :)

Nu ska jag nog göra lite korsord eller något. Är lugnt här men vill inte sätta igång en film för det kommer gäster lite hela tiden ändå. Det är tydligen baler i stan idag!

Kommentera här: