Halv 5

Klockan är över halv 5 nu vilket betyder att det är ca 3 timmar till jag slutar! Har varit väldigt lugnt inatt men ändå varit folk lite hela tiden. Har kollat klart på den andra Sagan om ringen filmen nu och jag känner att det är lite som Hobbit, utdraget och innehållslöst. Det är samma som händer hela tiden känns det som. Därför har jag inte kännt av tröttheten men den kom nu! Hatar att känna mej trött, finns inget sytfe med det känns det som. Aja, bli väl att sova hela dagen sen ändå.
 
Det är bra ändå för har all städning kvar, så jag har lite att göra. Ska vänta lite till bara för annars kommer jag bli livrädd när frukosten kommer och jag inte hör det, så det fåt vänta lite till. Har lite annat att pyssla med så länge som också ska göras ändå. Vi hörs mer sen!
 

Kommentera här: