Halmstad

Eftersom jag hade jobbat natt så började inte min dag förrän vid 13 tiden. Jag duschade och packa lite. Robin slutade jobba vid 16 så då åkte jag till honom och plockade upp honom så körde vi till Halmstad. På något vis hamnade vi lite vilse, men det tog nog inte mycket längre tid än det skulle gjort annars ändå verkar det som. 
 
När vi kom till hotellet vid 20 tiden var vi hungriga så vi plockade upp våra grejer och pausade lite innan vi tog oss ner till centrum. Var väldigt dött där faktiskt men vi såg några jänkare som körde, va lite skoj. Vi visste inte vad vi ville ha och kunde äta vad som, så vi tog McDonalds haha. Vi köpte med och satt på rummet och åt till Ack Värmland och andra skoj filmer som gick då. Sen somnade vi.
 
På lördagen gjorde vi inte så mycket. Var ute i ösregnet typ och kollade lite affärer. Gick till hotellet och slappade och fixade oss inför kvällen. Vid 17 tiden var vi i Folkparken och lyssnade på alla som uppträdde. Det var riktigt skönt då med för solen var framme och värmde på rätt bra! Regnet kom när vi gick hem sen.
 
Efter att Top Cats hade uppträtt så skulle dom sälja lite grejer, typ skivor och kläder och sånt så vi gick dit för att kolla. Då började dom spela och bad folk runt om att önska låtar som man ville att dom skulle spela. Dom gjorde det i ca 2 timmar så vi stog där ett tag och lyssnade, det var skönare stämning där och pluspoäng för man engagera sig i sina fans. Vissa verkligen älskade dom. Själv har jag inte lyssnat på dom så mycket. på söndagen åt vi frukost och sen pkte vi hem!
Här kommer några bilder från helgen! 
Robin ser så lycklig ut haha, så söt
Var tvungen att zooma in honom på en bild för han såg ås glad ut, men sen var jag ful på den så därför klippte jag ut honom bara :P
 

Kommentera här: