Godmorgon!

Igår skrev jag inget för jag va hos Robin, lika så i lördags skrev jag inte för jag va hos mormor. Va evigheter sen jag va hos mormor så ville inte vara osocial och skriva här då. Men igår var det riktigt roligt och mysigt! Första gången på as länge som jah sov hos Robin och kunde va där hela dagen. Så vi grillade och va i solen och tramsade runt med en hemmagjord pilbåge och lite sånt. Det va ju så fint vänder igår så vi va ute nästan hela dagen. 

Idag däremot har jag inget att göra förutom bodypump som är inbokat ikväll. Körde det för länge sen i Växjö så vi ska se om det är roligt eller inte. Ha för mej att det va rätt kul i stan då förutom att stången alltid hamnade på en kota i nacken när vi skulle göra ben böj. Så det gjorde ont i ett par dagar. Men vi lär märka det om inte annat! Nu ska jah ska äta frukost för jah är as hungrig!

Myste med moppe igår kväll när vi såg på tv.

Kommentera här: