Godmorgon!

Vaknade vid 6 tiden hos Robin och ha varit vaken sen dess. Sist jag sov där sov jag när jag kom hem, då va klockan innan 7. Men fick så ont i huvudet när jag vaknade vid 9 då så jag struntade i att lägga mej och ha varit vaken sen dess istället. Ha bytt sand till katterna och plockat sniglar i trädgården  med pappa. Nu ligger jag i sängen och tittar på tv och ska nog ta och äta något snart. Tog lite yoggi innan men behöver något riktigt. 

Tog torrschampoo igår också innan vi åkte in till stan jah och mamma. Dom jag haft innan gör håret rätt stelt och konstigt typ som när man ha volym puder i håret, hatar känslan. Men denna på bilden va inte alls så! Jag blev lite grå i håret först och det är ljusare för den är inte anpassad till mörkhåriga men det va så värt det! Det är lika mjukt som om det vore nytvättat och klia inte i huvudet heller. Jag måste ha köpt fel sort väldigt länge. Väldigt nöjd!

Kommentera här: