Flott

Av någon anledning blir jag alltid så flottig i pannan och t-zonen på jobbet. Att det är konstig luft kan nog alla här intyga, men det borde väl inte påverka huden? Aja, äckligt att vara kletig i pannan oavsett vad det är som orsakar det. Slutar om lite mer än 1 timme och då blir det att sova direkt. Känner mej inte så trött just nu men jag vet att det kommer komma. Något som är bra är att jag tankade innan jobbet igår med, annars hade jag behövt göra det när jag kör hem. Det låter som en bra ide, men när man väl måste göra det och dra ut på tiden innan man kommer hem så hinner man bli riktigt trött. Men så länge man ha något att sysslsätta sej med på jobbet så går det rätt bra utan att man blir helt trött! Nu ska jag kolla klart (om jag hinner) på Livat i parken - Stefan & Krister. Har sett Söderkåkar innan inatt med.

Kommentera här: