Fattig igen

Har ju varit i stan idag, typ hela dagen. Råkade köpa en sak som inte stod med på listan, vilket gjorde att det blev betydligt mycket dyrare. 
 
Blev inte så bra bilder men det var kasst ljus i rummet och ingen sol ute så det får duga! Köpte mej 4 bikini överdelar och 2 underdelar inne på Cubus, dom kostade 149-169 kr styck, så rätt dyra enligt mej.
 
Dom två paketen uppe i höger hörnet är en foundation och en nattcreme, dom är typ slut här hemma nu. Borde köpa en ny tvätt men det får gå på nästa lön :P Dom kostade nog 399:- styck eller något.
 
Alla som kollar smink klipp på youtube har hört talas om realtechniques sminkbortstar. Jag köpte en blush brush för den jag har är rätt tuffsig, jag tvättar den lite våldsamt tror jag. Den kostade 119:- och är från H&M och där köpte jag även en slags poncho tror jag dom kallar dom, eller en kaftan eller något, men den är svart så fick inte med den på bild. 
Sen till anledningen att jag blev fattig (förutom sakerna ovanför för som säkert gick på 2000:- eller något tillsammans) så köpte jag mej en äkta Michael Kors väska.. Den var på rea, såg den i SoHo´s skyltfönster och dom hade 30% rabatt på allt i fönstret och där råkade denna stå. Så den blev min lite spontant. Jag har velat ha en sån länge men inte velat lägga 3500:- på den så har inte köpt någon. Men med rabatten så var den nästan 1000:- billigare så den kostade ca 2300:-. Det är fortfarande dyrt för en väska, det vet jag, men som mamma sa: ibland får man unna sig något speciellt. Och eftersom den var så pass mycket billigare än ordinarie här i Sverige så ville jag ha den. Lite ångest kan jag erkänna, men ingen ånger kan man väl säga. 
Kass bild här med. Men det är en svart Hamilton med guld detaljer, inte silver som jag helst hade velat ha. Vart en dyr dag, men ändå rätt bra! Eftersom jag ska jobba det mesta i juli så har jag ingen tid att göra av med pengar så därför blir det inget mer haha. Bikinin kunde kanske väntat till det närmade sig resan, men dom kan ju ha hunnit ta slut, man vet aldrig. Eller få vi åka till simhallen eller offra oss och bada i sjön någon stans. 
 
Nu ska jag se repris av Navy som gick imorse.
 
1 Sofi Rålin:

skriven

Fin väska!!!!

Kommentera här: