Det är över

För någon vecka sen skrev dom ut att 19 kids and counting inte kommer fortsätta sändas på TLC efter att det har läckt ut att den äldsta sonen antastat 5 tjejer, några var hans systrar. Jag har sett att dom inte sänder det i Sverige mer heller, vilket är tråkigt. Jag tycker att Sverige åtminstonne kunde kört klart alla avsnitt som finns ute, för det är många vi inte sett här. Den familjen har en blogg som jag lyckades hitta för ett tag sen och det var där jag såg att dom inte skulle sända och vad han hade gjort. Anledningen till att jag tycker dom kan fortsätta är för att detta hände för över 12 år sen. Det är fel att ta upp detta nu när det redan varit en utredning och massa grejer. Och offrena har förlåtit honom. Blir lite sur faktiskt, såg fram emot att se detta på onsdagarna ju.. Få hitta alla på youtube eller något.
 
Nu ska jag äta vattenmelon.
 

Kommentera här: