1000 kr rikare!

Ikväll spelade jag mamma och syrran bilbingo! Det va roligt men vi blev rätt trötta till sist. Något som var roligt va att jag vann totalt 1000 kronor!😃 Vann först 800 och sen skulle det blivit 600 om jag va ensam vinnare, men vi va 3 stycken så fick 200 kronor var. Som pengarna går till en kväll vi ska ha med mamma. Vi fick av henne när vi fyllde år att vi skulle gå ut och äta och gå på bio, och hon fick samma sak i mors dag present. Så då ska vi använda pengarna till det. Hade jag vunnit alla gånger jag hade 1 nummer kvar hade jag fått tillbaka pengarna för Michael kors väskan och kunnat ändå ha pengar över. Men det va kul att vi vann något igen! Mer än 80 kr också haha. Men nu ska jag ta och sova. Ska in till stan för att lämna blod i morgon och jag är inte taggad alls, känner mej lite nervös faktiskt. 

Kommentera här: