10 hours left

Det är lördag och midsommardagen. Vet inte vad folket gör idag för har inte pratat eller träffat någon förutom pappa idag (och gäster på jobbet) så vet inte vad man brukar göra idag heller. Själv har jag sovit. Skulle fylla på papper men kan inte hitta det någon stans så det får dom lösa på måndag, tror det ska räcka till dess. Idag har jag med Sagan om ringen 3 också, ska se på den senare sen. Har även HP 1 och 2 samt Frost. Bra med valmöjligheter ;) HP1 hann jag knappt se igår så den ligger ju först på tur efter Sagan om ringen.

Vet inte om jag skrivit om morgondagen än men då ska jag i alla fall till Robin har jag bestämt. Ska även sova där. Har självklart frågat om det är okej först. Vad vi ska göra vet jag inte men det blir väl att slappa antar jag. Ska även byta sand och duscha.

Vaknade och hade ont i halsen, huvudet och kindtänderna innan med och funderade på om jag åkt på en förkylning, men tror att det är takfläkten som jag har igång nä jag sover, tror inte att det är så bra. Det har blivit bättre nu i alla fall och jag tog med min stora mugg så jag ska dricka massa te! Funderar även på om jag ska träna lite i mon och svettas ut all skit som är i kroppen, det bruka hjälpa för mej. Vi få se hur jag gör, men ska nog sova med öppet fönster istället för fläkten. Får så ont i nacken av den med så det blåser nog rätt kallt och hårt verkar det som, inte bra! Men vi hörs mer sen! Kan berätta om måndagen med och min shoppinglista inför Turkiet, ja det ska redan inhandlas lite grejer till dess.

Kommentera här: