Tiden går fort!

Tiden har bara flugit iväg idag! Kom till jobbet vid 3 tiden och det är först nu som det är lite lugnt. Har suttit med ett par konferenser sedan 3 och har inte fattat hur jag skulle göra  men jag tror att det är löst nu! Blev klar för typ en kvart sen haha. Det är rätt varmt här kan jag meddela. Solen steker och jag hade gärna suttit på en uteservering med en kall cider i handen. förhoppningsvis är det fint nästa helg och då kan man sitta ute och dricka gott! Tog med mej en bok så ska nog ta och läsa lite.
 
Middagen ikväll blir en caesearsallad! Så gott! Åt det med syrran igår och nu får man det till middag också, kanon! Eller jag tror att det är det i alla fall. Det såg ut som det men jag har inte ätit det än. Brukar äta lite då och då eller vänta till senare. Maten kommer ca halv 5, men då är det liksom 7 timmar till man slutar och kanske 8 innan man är hemma och då dör jag av hunger så försöker vänta till halva passet har gått i alla fall. Men är rätt så sugen på den nu! Vill åka och bada med känner jag. Fast nu är man ändå nöjd med livet. Värmen har kommit och folket har börjat ta sig ut. Det gör inte så mycket att jag sitter på jobbet för man få ändå ta del av värmen och alla glada :) Det bli värre nu i dagarna där emot för har några nätter framför mej... Men få väl bli att gå upp tidigare och lägga sig sen på kvällen.
Bild från google.
 
 

Kommentera här: