Småirriterad

Nu har jag kommit till det stadiet att jag är så trött så jag blir irriterad för inget typ. Inte på gäster tack och lov men känner mej lite småsur. Vill inte diskutera något med någon för då blir det halvt krig känns det som. Sen slog jag i mitt finger med så kan bidra lite haha. Ska snart ta och köra hemåt i alla fall. Tydligen ska det bli riktigt varmt idag så passa på att njut ni som kan. Själv ska man dö i värmen uppe på rummet, jippie! Mamma ha en golvfläkt, kanske kan ta den också? Kommer vakna med förkylning och nackspärr! Men det är kul att värmen äntligen kommer hit, kunde väntat till nästa helg istället bara men det är väl för mycket begärt. Nej, nu ska jag ta det lugnt och vänta in min kollega för avbyte och sen blir det ett snabbt toabesök innan hemfärden för jag har druckit ca 2.5 liter inatt, snart nästan 3 så det börjar kännas i blåsan. På en del "rycker det i livmodern" på mej rycker det i blåsan!

Kommentera här: