Robin!

Igårkväll efter jobbet och lite handling så åkte jag hem och vi fixade lite mat - kyckling! Ursäkta om det ser konstigt ut ibland när jag skriver nu eller missar eller lägger till en bokstav som inte ska va där, men måste verkligen klippa naglarna igen. Det låter typ som dom växer as mycket på en vecka eller något. Vilket dom gör, när man jobbar vid en datorn för då behöver dom inte vara speciellt långa för att bli för långa. Så det ska jag fixa till snart.
 
Men i alla fall! Efter maten åkte vi alla till Vislanda, mamma syrran och Jocke till Jocke (och Linda blir det ju med) och jag till Robin. Vi cyklade en sväng och tittade på tv. Sen åkte vi hem och Robin följde med så vi gick och la oss nästan direkt, va as trötta båda två. Så därför skrev jag inget direkt. Kommer nog bli lite dåligt med inlägg den närmsta veckan känns det som. På söndag ska vi träffa Janeth och prata om Turkiet så kommer en update om det då! Har några bilder i mobilen jag ska lägga upp sen med. Bland annat på min älskling, Göran! <3
 
 

Kommentera här: