Ovanligt många

Var ett tag sen så här många läste bloggen! Det är inte många så, men vet liksom bara om ca 4 stycken som läser den haha. Men det är skönt här på jobbet. Nu har det väl börjat bli svalt ute så det är lite behagligare att sitta här, dörrarna är öppna så ibland känner man sköna vindpustar som kommer. Slutar om en liten stund och jag vet inte riktigt vad jag ska göra när jag kommer hem. Vet inte om jag ska lägga mej riktigt än eller om jag ska kolla film eller något. Påbörja nästa bok? Läste ut 14 år till salu för typ en timme sen och som vanligt undrar jag vad jag ska göra med mitt liv nu. Man får alltid den känslan efter en bok, ännu värre efter en serie. Älskar böcker!!! Men i alla fall! Fortfarande nöjd med livet och det fina vädret! Längtar ännu mer till Turkiet och tycker lite synd om min kollega som ska jobba häcken av sej i sommar. Tänkte vara snäll och säga att jag kunde ta några av dom passen men eftersom vi jobbar om varandra typ så kan jag inte. Om kollegan få ställa upp en dag (där han/hon inte är schemalagd) så blir det 12 pass på raken och det kändes lite väl elakt. Men det enda vi kan göra är att byta pass med varandra och det skulle nog inte hjälpa, bli ju fortfarande lika många.

Men men, man kan inte alltid ställa upp och hjälpa fast man vill. En sak som är bra med denna sommaren är att Robin har 4 veckor semester, vilket betyder att jag kan sova hos honom och han hos mej mitt i veckan fast jag jobbar. Så det ser jag fram emot! Jag har en känsla av att denna sommaren bli bättre än den förra! Kanske inte nödvänditvis med vädret, men allmänt. Nä, nu vill jag hem och tvätta av mig sminket. Hatar när det känns så kladdigt och klibbigt som det gör av värme och svett. Gillar att sminka mej och att vara sinkad, man känner ju sej snyggare! Men får nog skippa foundation och bara ha mascara och ögonbryn fixade. Vi hörs mer i mon eller när jag är hemma!

Trevlig semester och härligt sommarlov till dom som får eller har fått det! Njut!

Kommentera här: