NCIS

Har bestämt mej för att köpa alla säsonger av Navy. Jag har sett till och från från och med säsong 8 tror jag så har inte sett så mycket egentligen. Dessutom visste jag inte att det hade varit en person innan Ziva (dom som kollar vet vem det är, men det är en agent) förrän dom sa det i något avsnitt för någon vecka sen. Har inte varit intresserad av den serien innan, har alltid tyckt dom är läskiga. Men denna är inte det för man ser inte kroppen eller hur dom blir mördade direkt så det är skönt. Man ser inte kroppen så mycket under avsnitten heller för den är ofta lite gömd. Så därför gillar jag den! Och har fastnat helt för den så nu måste jag ha alla! Det är 12 stycken så det kommer ju kosta en del. Men har varit inne på CDON och kollat och om jag vill ha alla 12 säsonger från dom kommer det kosta 2538:- just nu.

Var inne på pricerunner igår och kollade var det är billigast och då kom hemmakväll upp. Hade ingen tanke på det innan men kollade där nyss. Där kostar 11 säsonger 1489:-, 700:- mindre än på CDON. Nu verkar dom inte finnas i lager direkt men om dom bara ligger slängda i rea backar kommer jag köpa direkt! När det är så pass mycket billigare så känns det ju mer värt det. Har redan sagt till mamma att jag önskar mej det i julklapp haha.

Kommentera här: