Love Spell

Gillar den lukten! VS har en bodymist (dom har annat med) i den lukten och jag måste säga att nu till sommaren så passar den riktigt bra! Den luktar typ blommor (cherry blossom & peach) så det är ju inte helt konstigt. Tröjan jag valde till jobbet idag var inte av bästa val för den sitter åt i armhålan typ och det är det värsta jag vet! Hatar t-shirt, använder bara linnen men här får vi tyvärr inte det. Vilket jag helt kan förstå så det är inte det, men det gör inte tröjan mer bekvän direkt ;) Hade en vit de senaste 2 dagarna och den var mycket större i modellen så den var riktigt skön, så trodde självklart att denna i svart skulle sitta likadan, nepp..
 
Så därför tog jag med mej Love spell till jobbet så jag kan bättra på ibland när det blir för varmt och jobbigt. Då luktar man i alla fall gott. Om det inte bli för mycket vill säga. Helst hade jag bara tagit en kall dusch hela dagen (och alla dagar denna veckan om det ska hålla på så här med värmen). Vi hörs sen!
 

Kommentera här: